Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.09.2009 12:43 - Обичам да вали
Автор: angel94 Категория: Поезия   
Прочетен: 388 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 14.02.2010 12:32


                                                  Обичам да вали                                                Обичам да вали , дъждът са мойте сълзи.Нека да вали да прекрие болката ми .Искам да вали дъждът скрива мойте сълзи.Искам да вървя боса по дъжда ,не искам да остана сама в самота.Искам ти да си до мен в тoз дъждовен ден.Искам да те прегърна да осетя пулса на сърцето ти да опитам вкуса на устните ти .Исакам да проникна в сърцето ти да оставя там своя белег.Ти влезе  в моето сърце и сякаш от тогава нещо ме влече.Погледа ми все към тебе тича, нещо в теб силно ме превлича .Но кажи ми ти какво е то?Немога да разбера как се случи това да броя до 5 и да се влюбя в теб.Колко е трудно да те забравя, колко трудно е да не те обичам.Давам всичко за теб да бъдеш за миг при мен .Сърцето ми бие за теб в този ден студен.Ако някога те прегърна от очите ми ще бкликнат сълзи , дъждът ще ги скрие ,сълзите на мойте незбъднати мечти .                                                                                                                                                                                                                                                                                                    


Тагове:   обичам,


Гласувай:
1



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: angel94
Категория: Поезия
Прочетен: 39267
Постинги: 39
Коментари: 8
Гласове: 48
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930